Oliy ta’limdan keyingi ta’lim О‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2017-yil 22-maydagi 304-son qarori asosida tashkil etiladi. Oliy ta’limdan keyingi ta’lim – doktorlik dissertatsiyasini tayyorlash va himoya qilish maqsadida mutaxassislikni chuqur о‘rganishni va ilmiy izlanishlar olib borishni nazarda tutadigan tayanch doktorantura, doktorantura va mustaqil izlanuvchanlik asosida ilmiy darajaga ega ilmiy va ilmiy-pedagogik kadrlar tayyorlashni ta’minlaydigan ta’lim turi. Oliy ta’limdan keyingi ta’lim instituti – ilmiy tashkilot yoki ta’lim muassasalarida tayanch doktorantura, doktorantura yoki mustaqil izlanuvchilik shakllaridagi oliy ta’limdan keyingi ta’limni amalga oshirish tizimi. Stajyor-tadqiqotchilik – ishlab chiqarishdan ajralgan holda tegishli ixtisoslik bо‘yicha ilmiy va ilmiy-ijodiy izlanishlarni olib borish va falsafa doktori (PhD) ilmiy darajasini olish uchun izlanuvchini tayyorlash shakli. Tayanch doktorantura – falsafa doktori (Doctor of Philosophy (PhD) ilmiy darajasiga da’vogar izlanuvchilar uchun ishlab chiqarishdan ajralgan holda tashkil etiladigan oliy malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlar ixtisosligi bо‘yicha oliy ta’limdan keyingi ta’lim shakli. Doktorantura – fan doktori (Doctor of Science (DSc) ilmiy darajasiga da’vogar izlanuvchilar uchun ishlab chiqarishdan ajralgan holda tashkil etiladigan oliy malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlar ixtisosligi bо‘yicha oliy ta’limdan keyingi ta’lim shakli. Mustaqil izlanuvchilik – falsafa doktori (Doctor of Philosophy (PhD) yoki fan doktori (Doctor of Science (DSc)) ilmiy darajalariga da’vogar izlanuvchilar uchun ishlab chiqarishdan ajralmagan holda tashkil etiladigan oliy malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlar ixtisosligi bо‘yicha oliy ta’limdan keyingi ta’lim shakli. |
Doktorantura ixtisosliklari |
Institutda oliy ta’limdan keyingi ta’lim shakliga quyidagi ixtisosliklar bо‘yicha qabul mavjud: 17.00.01 – Teatr san’ati; 17.00.03 – Kino san’ati. Televideniye; 17.00.07 – Madaniyat nazariyasi va tarixi. Madaniyatshunoslik; 13.00.01 – Pedagogika nazariyasi. Pedagogik ta’limotlar tarixi. |
Bugungi kunda institutda 45 nafar tayanch doktorant va mustaqil izlanuvchilar ilmiy-tadqiqot ishlarini olib bormoqda. Jumladan, 1-kurs tayanch doktorantlar: 1. Mamatqulova Munira Maxmudovna; 2. Xakimova Nigina Olimjon qizi; 3. О‘rozaliyev Davlatbek Alisher о‘g‘li; 4. Qolqanatov Asilbek Nazarbay о‘g‘li; 5. Dovidxonov Mahmudxon Muhriddinxon о‘g‘li; 6. Nishonova Jumagul Ibrohimjon qizi; 7. Shamuratova Nozima Ismoil qizi; 8. Xudaybergenova Malika Oybekovna. 2-kurs tayanch doktorantlar: 2-kurs mustaqil izlanuvchilar: 3-kurs mustaqil izlanuvchilar: |
Institutda tadqiqot olib borayotgan doktorant va professor-о‘qituvchilaridan sо‘ngi yillarda dissertatsiya himoyasini amalga oshirgan tadqiqotchilar quyidagilarni tashkil etadi. 2021-yilda: 1. Mamatqosimov Jahongir Abirkulovich (PhD) – “Estrada va ommaviy tomoshalar” kafedrasi; 2. Yusupova Natalya Yuryevna (PhD) – “Ovoz rejissyorligi va operatorlik mahorati” kafedrasi; 3. Usmonov Bahodir Suvonqul о‘g‘li (PhD) – “Kutubxonashunoslik” kafedrasi; 4. Jumayeva Dilnoza Tursunpо‘latovna (PhD) – “О‘zbek tili va adabiyoti” kafedrasi; 5. Qurbonova Aziza Tolipovna (PhD) – “Axborot texnologiyalari” kafedrasi. 2022-yilda: 2023-yilda: |